אודות ליבי

קצת על עצמי

מרקוס גומל הינו מורה למתמטיקה מזה 22 שנים במשרד החינוך, בעל תואר ראשון בהוראת מתמטיקה ומחשבים מכללת קיי ובנוסף, מנהל ומייסד של 'מרכז למידה ליבי'. 

בשנת 1989 מרקוס עלה ארצה עם משפחתו מארגנטינה, ואף כל הקשיים סיים בהצטיינות את לימודיו בבית הספר ובעל תעודת בגרות מלאה ו-5 יחדות בגרות במתמטיקה.

את ניסיונו הראשוני בתחום ההוראה קיבל עוד במהלך שירות הצבאי כששימש בתפקיד תדרוך חיילים, אנשי קבע ומתנדבים מחו"ל על מחסני חירום ולימד מתמטיקה במקביל.


את החזון למרכז הלמידה החל לפתח בשנת 1996 עוד במהלך לימודיו באוניברסיטה, כאשר החל לגבש את שיטת 'ליבי אדם'- לימוד יסודי בצורה ייחודית, שיטת הוראה אישית, דינמית משלבת, את כל שיטות ההוראה. לאחר סיום הלימודים החל לעבוד כמורה למתמטיקה במשרד החינוך בעיר באר שבע.


לאחר 5 שנים של הוראה בביתי הספר במסגרת משרד החינוך, בשנת 2005 החליט להקים ולייסד את 'מרכז למידה ליבי' בבאר שבע תוך התייחסות ליצירת סביבה לימודית המשלבת אטרקציה חברתית בין קהל התלמידים, מתן זווית ראיה שונה וחיובית למקצועות הליבה והבנה עמוקה יותר של החומר הנלמד.

'במרכז למידה ליבי' השיעורים מתנהלים לפני  התקן ותוכנית הלימודים של משרד החינוך במקצועות: מתמטיקה, אנגלית ועברית וגם מתקיים קשר רציף מול מורי ביתי ספר של התלמידים. 

בנוסף, השיעורים מתקיימים על ידי צוות מורים מקצועי ומנוסה בקבוצות קטנות מתוך אמונה שליווי אישי והתאמה אישית של שיטת הלימוד לכל תלמיד/ה הינה הכלי המרכזי להצלחה שבאמצעותה תעלה תחושת הביטחון עצמי ,הנאה מקסימלית מהלמידה והצטיינות במבחנים ובלימודים.

על השיטה

בשיטה זו מפתחים מיומנויות כך שהלומד ממלא את ארגז כליו להתמודדות עם עולם המתמטיקה. כמובן ההצלחה במבחנים משמעותית יותר בגלל ששיטה זו נותנת כלים להיות עצמאי לתלמיד ולהתמודד עם החומר בצורה חכמה יותר.

 

ליבי נותן מענה וסיוע לתלמידים מכיתות א'– יב', אקדמיה ולחיילים משוחררים להתמחות במקצועות מתמטיקה, אנגלית, פיסיקה ולשון.

אנו מאמינים כי במרכז ליבי פיתוח מיומנויות למידה אצל התלמיד, כולל מיומנויות מתמטיות, מקדם באופן משמעותי את התלמיד.

קראו עוד על השיטה שלנו

חמשה עקרונות מנחים לפתיחת מרכז למידה ליבי

 הזדמנות לאפשר לכל תלמיד/ה לתקן את חווית הלמידה ולהפוך אותה לחוויה נעימה ומהנה.

שיפור תחושת המסוגלות בעזרת  תהליכים לימודיים ורגשיים יעלו אשר יועילו בצורה משמעותית את הביטחון העצמי של התלמיד.

פיתוח שיטות מתקדמות ואשיות לכל תלמיד אשר יעזרו לכל אחד להגיע להצלחה.

יצירת מקום מפגש לימודי אשר יכלול אינטרקציה חברתית בין קהל התלמידים וצוות המורים

שיפור כל מיומנויות הלמידה אשר יאפשרו לתלמיד/ה בתהליך הלימודים ובהמשך להשתלב גם בעולם האקדמיה.

בדרך של ליבי תחושת הצלחה וההגשמה עצמית מגיעות כבר בתחילת תהליך הלמידה

Share by: